Hi he estat - // - NordKapp 12 de Juny de 2011 a les 16:06

dijous, 7 de juliol del 2011

Preparació del Viatge

He de reconèixer que preparatius, el que coneixem com a preparatius sobretot per a un viatge d'aquest tipus, no en vaig fer gaires.

Al que vaig dedicar més temps va ser el comunicar-ho a tothom amb qui vaig tenir contacte durant aquell pràcticament any i mig, el projecte.

Ara ja puc dir que aquesta permanent comunicació tenia vàries vessants, una d'orgull, un altre de crear enveja o respecte, un altre per a despertar curiositat o sorpresa, i un altre que no vaig voler que es sabés en cap moment, davant dels dubtes que podien aclaparar-me (he escrit dubtes per no posar por) a mida que s'acostava la data, com més gent ho sabés, més difícil seria fer-me enrere, defraudar a una persona (i jo dues) potser no és nota, però com he dit abans, gairebé tothom amb qui em vaig creuar aquest any i mig i que m'escoltava més de 10 segons, se'n assabentava que el Juny del 2011 tenia previst anar a NordKapp.

Per descomptat que alguns preparatius vaig fer, vàrem fer, per que aquí la meva família em va ajudar força, però val a dir que els mapes els vàrem comprar per Sant Jordi, és a dir tant sols 42 dies abans de sortir i van ser el punt d'inflexió

 - Comprar mapes de les zones per on volia passar.
 - Actualitzar el navegador a fi de fer més còmode la travessa.
 - Posar rodes noves a la moto.
 - Fer una revisió a la moto.
 - Cercar, mirar, llegir i comprendre pàgines d'altre gent que abans que jo, ja hi havia anat.
 - Intentar trobar gent que volgués acompanyar-me (val a dir que sense gaire convicció).
 - Fer llista de materials, estris, documents, roba, (podeu trobar-ho a l'excel adjunt).
 - Adquirir divisa.
 - Trobar adreces i telèfons d’ambaixades (españoles).

No cal comentar que vaig descobrir que l'assegurança em caducava mentre era fora, o que el carnet de conduir ho feia 12 dies abans de sortir, no cal per que tot això és va solucionar sense preses ni estrès, es a dir, tot just desprès de Sant Jordi, a corre-cuita vaig fer tots els tràmits i no va haver-hi cap problema.

El dia previst de sortida i el de tornada estaven determinats per la meva disponibilitat laboral, podia sortir si tot anava be, el dia 4 de Juny, però per tal de tenir un dia de preparació era millor el dia 5, com així va ser. La tornada no podia anar més enllà del 26 ja que el dilluns 27 havia d’ésser al despatx, però com per a mi la revetlla de Sant Joan és sagrada, tenia intenció de ser a casa el 23 migdia (per sort vaig arribar abans).

És a dir sortint el 5 i tornant el 23 matí volia dir que disposava de 18 1/2 dies per anar i tornar de NordKapp, amb una previsió de 10.300 Km.

Disposava d'una moto amb rodes noves, revisada, material, divisa, roba, i un esperit jove i valent per a començar el repte.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada