Hi he estat - // - NordKapp 12 de Juny de 2011 a les 16:06

divendres, 8 de juliol del 2011

Diumenge dia 5 de Juny de 2011 - Barcelona (CAT) - Sissach (CH) - Dia 1

He sortit més tard del previst fins i tot de la previsió dolenta, a les 09:40 sortia de l’Av. República Argentina 259, amb una moto més carregada que la maleta  d’una noia de 20 anys que va a passar un cap de setmana amb mar i muntanya alhora a principis d’un mes de maig, (no cal gaire imaginació per a veure l’embalum, oi, doncs així anava jo) direcció cap a NordKapp amb el cap posat en una primera etapa amb aturada a Lucerna, previsió del temps, pluja, de fet  ha estat plovent fins 30 minuts abans de marxar, per tant surto equipat amb mono de pluja, el cel tancat, els núvolsgrisos, però la carretera m’espera, anem-hi.
Just abans de marxar
Escrivint el missatge de sortida, "He Ho, let's go"
Durant tota la primera part del trajecte, m’he anat trobant amb motos que anaven cap al   Circuit, lloc on degut al seu específic microclima, han caigut les primeres gotes. Val a dir que és el segon GP consecutiu que em perdo, espero no seguir per aquest camí. 

Amb aquesta fila partia del km 0,0 a l'aventura
Un cop passat Montmeló totes les motos que em trobava eren en sentit contrari, a piles, centenars, cap però cap amunt.  Al deixar Puigcerdà he omplert el darrer dipòsit a 1,357. El cobrador m’ha fet esment que les motos a aquella hora baixaven, no pujaven, que si sabia on anava, i tant que ho se on vaig.
Al passar per la porta catalana, veure la Senyera i el monument a les 4 barres, que hi voleu, jo sol a la moto, doncs he cantat els segadors, i m’he quedat de bé .....

A meitat de França, prop de Nimes, he començat a trobar caravana, molta, més que alguna setmana santa tornat de l’Hospitalet de l’Infant, molta gent, això si, s’ha de reconèixer que si be tots els francesos son ..... i totes les franceses son ..... a la carretera a la que veuen una moto, collons com s’aparten,  a voltes no se si s’aparten o fugen, semblem leprosos a l’edat mitja, però és d’agrair sobretot en caravanes com les d’avui.

Prop de Valence, he decidit que ja n’hi havia prou de fer el préssec i decidit treure’m l’equip de pluja, tota la estona sol o mig núvol, però pluja, les 4 gotes de Montmeló i prou, doncs m’he aturat a un àrea de servei, que al capdavall hi havia gairebé la mateixa quantitat de gent a les caixes del bar, de la botiga, del restaurant i per anar al lavabo que a la carretera, on per cert tornar-hi ha estat un drama, no m’ho puc imaginar en cotxe, encara podria ser-hi, doncs m’he decidit a treure’m el mono (de pluja) i al ajupir-me per a descordar-me la cremallera del pantaló, de la màniga ha començat a caure un raig de suor (fa fàstic ?, doncs a mi angúnia de veure com em queia, i com devia estar la samarreta i jaqueta per dins ...... ni us ho imagineu) feia anys que no suava d’aquesta manera, allà al mig rodejat de gavatxos, m’he tret la samarreta i me’n he posat un altre de seca, i m’he contingut les ganes d’esprémer-la per veure si en treia res. Com que hi havia cues per a tot, m’he conformat en anar al lavabo i menjar un entrepà de pa de motlle que juntament amb una ampolla d’aigua m’havia dut de casa.

He maleït el moment en que vaig anar a Control 94 a demanar una visera pel sol nova per que la antiga no anava be, el sistema estava trencat i tant si com no, t’he de canviar el casc, i no us podeu imaginar el que es dur un casc nou de la teva mida correcte els primers dies, però els primers 1000 km seguits .... es digne de la inquisició española, quin patir.

Una cosa que he après és a no intentar trobar un hotel a qualsevol poblet de mida tipus Llavaneres i pagar uns adequats 60 Euros per un 3 *, 125 és habitual, i 80 que he pagat jo, deixa molt que desitjar.


En fi aquest és el resum del primer dia, espero que la cosa millori, si més no tinc material per a escriure.

Adjunto correu enviat

Subject: Primer dia
From: Xavier.Vidal@hansgrohe.es
Date: Mon, 6 Jun 2011 00:13:19 +0200

Tot i sortir mes tard que les pitjors previsions he assolit l'objectiu de fer 1000 km e primer dia, això si gràcies a que les previsions de pluja estaven fetes amb ...... i he pogut circular amb la tranquil·litat del sec. Malauradament jo les havia cregut i he travessat gairebé tot frança amb l'equip de pluja, resultat, he acabat xop, literalment em queia aigua (per dir alguna cosa) de les mànigues de la jaqueta quan a un area fart de passar calor i veure com els núvols no es decidien a fer ploure m'he tret l'equip de pluja.

Al voltant de Nimes he fet mes caravana que una setmana santa tornant de L'Hospitalet de L'Infant cap a Barcelona, i es car es àrees de servei a petar, hi havia la mateixa cua en persones al bar, al restaurant, a la botiga i al lavabo que cotxes a l'autopista, m'he fotut un entrepà de pa de motllo amb una ampolla d''aigua que duia en previsió de casa i carretera.

Mai de la vida comenceu un viatge llarg amb un casc nou, jo ja ho sabia, però malgrat tot ho he fet, i al cap d''una estona he estat a punt de llençar-lo.

Altres coses que no s'han de fer es intentar trobar un hotel per pobles de suïssa un diumenge a partir de les 21 i pretendre pagar menys de 100 euros per una habitació decent, jo n'he trobat un per 80 i per tant no es gaire decent, es mes aviat de vuitanta.

Tot per culpa de voler donar una sorpresa a uns amics que viuen a Lucerna, als qui em pensava presentar sense avisar (val a dir que no volia crear-els-hi cap obligació a ells ni a mi, qüestions de ruta) i resulta que la sorpresa me la han donat ells, estaven a casa uns amics de festa, vatua l'olla.

Encara estic animat, per tant demà espero poder fer els 800 previstos, a part al no tenir la limitació de 100 km de Suïssa, espero poder arribar abans a destí. Be aquí acaba el resum del primer dia. Al blog ja posaré mes detall per si alguna persona el vol.

Com diuen pels foros de motoristes, riders i motards

Rafagues i Vvvvvssss

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada