Hi he estat - // - NordKapp 12 de Juny de 2011 a les 16:06

divendres, 8 de juliol del 2011

Dilluns dia 6 de Juny de 2011 -Sissach (CH) - Dresden (DE)- Dia 2

M’he llevat descansat, com si no hagués passat res, a les 07:45 ja estava al menjador, un expresso doble amb una mica de llet freda i uns trossets de formatge, estan a Suïssa que menys.... i cap a la carretera, això si, amb el mono de pluja per que de bon matí ja gotejava, no gaire, però feia endevinar que hi hauria aiguat, i renoi, si n’hi ha hagut.

El dia te un resum claríssim, ha plogut tot el dia, i sols ha deixat de fer-ho en dues ocasions, la primera durant uns ¾ d’hora per a enganyar-me, per sort que no me he tret l'equip de pluja, tot i la xafogor que feia !!!, la segona, quan he arribat a l’hotel, ha estat tancar l’encesa de la moto, i parar de ploure, potser estan vinculats, ho hauré d’esbrinar.

L’avantatge per als que son tímids com jo, és que un  dia així et permet xerrar amb tothom (tothom vol dir motoristes) tant si van en grup, sols o en parella. De fet la parella d’un li ha dit que seguís sol, que ella se’n anava amb mi, que preferia l'aventura de NordKapp que no la sortida que estaven fent. Al capdavall però, ha marxat amb qui havia aparegut, ella s’ho perd, ja t’ho dic (pel viatge, es clar). Els que em coneixeu be sabeu que duc la moto normalitzada, és a dir perfectament matriculada, fet que provoca sovint que la gent em pregunti d'on vinc, la contesta com no pot ser d'un altre manera sempre és Catalunya, i de moment tothom sap de que parlo, encara no he hagut de fer l'aclariment de Catalunya, Barcelona (l'altre sabeu que és impensable) avui, un francès però m'ha fet una pregunta que m'ha semblat interesant, a la resposta de "I'm coming from Catalunya" ell m'ha preguntat, "French Catalonian or Spanish Catalonian ?"

La nota anecdòtica ha estat que per dinar he triat per separat  el que m’han ofert en un sol plat per a sopar, pretzel i salsitxes, les del sopar  acompanyades d’abundants trossos de cogombre, i als dies que estem no es com per anar fent experiments, però ja sabeu que no deixo mai res al plat.

Un moment que m’ha agafat una mica de somnolència, m’he aturat en una àrea de descans, i allà prop dels lavabos, era l’únic lloc cobert, m’he assegut esquena a la paret , amb un peu tocant la roda de la moto, i el casc sota el braç i he fet una  becaineta, 5 minuts, no més però entre la aturada i el fet de tancar els ulls, m’han deixat com nou, de fet m’ha despertat un altre motorista també amb BMW que venia a possar-se el mono, hem xerrat una estona i cap a la carretera.

Avui no m’ha costat trobar hotel, he anat pel dret, al Tom Tom he posat hotel i com que se per experiència que Gaestehaus és sinònim d’hotel, l’he escollit i llestos. Per sort te Wi-Fi, per que he necessitat baixar-me les mapes del nord d’Europa, ja que no se per quins setze ous, no hi eren. En fi, com que sembla ser que he pogut arreglar-ho (escric mentre baixo els arxius, ja veurem com acaba tot plegat).

Demà encara no se que faré per que m’han ofert visitar una col·lega, i jo em pensava que quedava més en la ruta, però avui he vist que queda una mica separat, potser faig una visita de metge, o m’hi quedo una estona, el que segurament no faré és quedar-me a dormir com tenia jo previst i volia la colga (he d’aclarir que està casada, viu amb el marit i a mi em tocava l’habitació dels convidats, que sou una colla de malpensats).

Adjunto el correu enviat el mateix dia,


Subject: Dilluns
From: Xavier.Vidal@hansgrohe.es
Date: Mon, 6 Jun 2011 21:20:19 +0200

Un altre dia que es al sac, i puc dir que amb la planificació complerta, sóc a Dresden, a la frontera amb Polònia. Avui he pogut comprovar per que tenen els camps que tenen i las gespa, i els boscos i la mala ostia que arrosseguen, ha estat plovent tot el dia i fins i tot quan he decidit llevar-me el mono (de pluja, es el darrer cop que ho escric, es a dir graciosos, no cal que feu cap acudit, simplement no vull haver d''escriure-ho cada cop que surti el tema. Per que promet ser el Best Seller del viatge) al cap de 3/4 d''hora temps d' assecar els guants he hagut de fer una aturada i tornar a vestir-me de pluja.
Avui mes que mai, tots els motoristes parlàvem uns amb els altres, be de fet jo parlava amb tots els que tenia prop (ells no es tancaven, però qui començava era jo) primer ha estat un suïs que va estar fa 3 anys a NordKapp i hem petat xerrada com anava sol ho hem fet una bona estona, després amb una parella d' holandesos que quan els hi he dit on anava ella li ha dit al manso que seguís sol que venia amb mi (boques, al capdavall, he marxat sol) i he seguit amb un alemany, el tema principal, la PUTA pluja.
La noticia simpatica del dia ha estat que a un area de servei veien que tota una colla de militars demanaven salsitxes m'ha vingut de gust menjar-ne però al acostar-me al mostrador hi havia pretzel, aquella pasta que es cargola formant gairebé un &, i n'he demanat un amb la salsitxa, doncs be al restaurant on he anat a sopar hi havia un plat que era pretzel i salsitxes. Tant malament no ho hauré fet oi?

La noticia caòtica es que no tinc els mapes de la zona nord, ara mateix estic intentant recuperar-los via internet però .....
Demà entro a Polònia, i a partir d''aquí les tirades llargues s'han acabat demà 650 (despres dels 1000 + 700) sera bufar i fer ampolles) i a partir d'aquí entre 450 i 550 com a molt per dia fins arribar a NORDKAPP.

Si tot va be demà dormire a casa la meva colega polaca que a part d''estalviar-me uns cales ha insistit (ella) en que passes per casa seva.

Segur que ara us plantejeu el no haver demanat que us borres de la llista, bona nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada