Hi he estat - // - NordKapp 12 de Juny de 2011 a les 16:06

dissabte, 2 de juliol del 2011

Inici del Projecte -Nadals del 2009-

Voltant els Nadals del 2009 veient que l'aniversari dels meus 50 anys s'acostava i notant que ben al contrari de l'eufòria de la celebració dels 40, aquesta fita no em causava cap alegria vaig cercar un projecte que em fes trempar, i no vaig trigar ni 1 minut en retrobar la il·lusió que havia tingut de sempre com a motorista que soc, ANAR A NORDKAPP.

Tot tornant de vacances de Nadal ( tot just iniciat el 2010) ja vaig sol·licitar les vacances per a l'any següent, Juny 2011.

Així va ser com va començar el viatge que a la fi descriuré com "Fer realitat el meu SOMNI d'assolir el REPTE que es el MITE d'arribar a NordKapp, per descomptat en moto".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada